Mittwoch :D

Tja fan!
Idag är det onsdag och det betyder ju True Blood klockan tio :D jag gillar det!
Började med idrott B idag, äntligen får man ha idrott igen, som man längtat. Det är verkligen ett plus för mitt och Josefins projektarbete. Sen så var det stallet hela eftermiddagen, hoppning stog på schemat. Jag hoppade La Roy och det gick ändå rätt bra faktiskt, behövde verkligen en liten uppgång eller vad man ska kalla det.

Nu är det även bara 2 dagar kvar tills jag tar tåget och hälsar på min kära mormor. Det kommer bli trevligt. Sen så om precis en vecka så är det studentfest! Fyfan vad jag längtar.

En sleten Johanna på nattåget ner till Halmstad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0