NEW MOON

Var ju som sagt och såg NEW MOON tillsammans med Emilia idag. Filmen var verkligen hur bra som helst, älskade den! Lika bra som ettan. Men det var en sak som jag störde mig på så jäkla mycket. Det var alla fjortisar! Men seriöst, dem borde fan bli portade från alla biosalonger som finns. Så fort typ Edward och Jacob syntes på skärmen skrek dem, och applåderade ofta gjorde dem också.

Seriöst! Har dem aldrig sett en snygg kille förut eller? Det var ju så patetiskt, och applåderna?! Vafan var det liksom, vemihelvete applåderade dem åt? Jag fattar inte vad problemet är. Sitter man och skriker hemma i tv-soffan också eller? Skulle inte tro det! Gud jag hade bara sån lust att skrika HÅÅÅÅÅÅÅLL KÄÄÄÄÄÄFTEN! Men jag vågadde tyvärr inte, men om det händer en gång till, då lovar jag att jag kommer skrika det.

Sen så åkte i alla fall Emilia till Kungsbacka och jag blev kvar här helt ensam :( Så jag har roat mig med att testa en ny sminkning och kollat på Idol. Alla var extremt duktiga idag! Men Erik är ju självklart bäst!


Sminkningen jag testade - lite arabic eyes.

Ögat


Blir väl sängen snart!
GODNATTPUSSAR!


Kommentarer
Postat av: emilia

Aowe jag kommer imorn Johanna du överlever haha:D

2009-11-21 @ 15:18:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0