Taggad inför onsdag!

Jag är så taggad inför onsdag så jag tror jag döööör! Det kommer blir så förbannat roligt. Först blir det förfest här oss hos sen drar vi ju på B&B där det är studentfest med sporttema, ÄLSKAR MASKERADER! Vi kommer vara så snygga allihopa, älskar min outfit, haha! Kommer ha lite svårigheter med gången bara och det kommer blir väldigt varmt med det är det värt :D
Blir extra roligt när alla har olika sporter också, tråkigt om alla skulle vara likadana så att säga.


Försökte få det att likna blåöga som jag ska göra på Josse på onsdag sen har jag på lite av Emilias fitnessoutfit som hon ska låna av mig. hehe :)

Nu är jag fasiken trött!
Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0