Äntligen fredag?

Godmorgon!
Jag har nyss ätit min frukost, snart dags att klä sig för praktiken kanske. Det är fredag och det borde vara min sista dag innan helgen, MEN, det är det inte.. Ska jobba lördag och söndag också, drygt. Men eftersom jag ska vara borta i Stockholm och mönstra så måste jag ju ta ledig och jobba in dagarna, bäst att göra det direkt och inte spara till höstlovet tyckte då jag.

Jag kommer vara supertrött på onsdag när jag kommer tillbaka alltså! Först på söndag kommer jag inte fram förrän vid 12 nångång på natten, inte mycket till sömn. Sen tisdag ska jag ju mönstra (läs:tidig morgon). Plus att jag ska åka nattåget sent på tisdag, jag kommer förmodligen vara helt död på onsdag, när jag kommer fram med tåget är det bara raka vägen till praktiken. Nej men nu tycker jag ju synd om mig själv :)



Later. När jag är tillbaka efter min hårda dag, hehe.
Puss!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0