En ny dag

Godmorgon eller vad jag ska säga.
Vaknade nyss upp i Stockholm (ska ju mönstra här på tisdag, aaah, alltså imorgon!)
Hade världens drygaste tågresa igår, kändes som jag åkte en lika lång resa som från Halmstad till Östersund med sittplats, ni kan ju bara tänka er..

Är grovt deprimerad eftersom jag inte fick gå på Green Days konsert som var igår.. Det var ju meningen att vi skulle köat hela dagen, fått bra platser, och sett dem live. Men eftersom jag har sån himla tur och himla mycket pengar så blev det ju inte så. Fan vad ledsen jag är. Om inte jag får se AAR innan jag dör, då vet jag inte vad jag gör alltså.. Konserter är ju bland det underbaraste som finns. And thats no lie..


Två gamla bilder på mig och Charlotte från förra hösten. Den hösten då vi kollade på Simple Plan. Dags att vi pallrar oss till Stockholm tillsammans igen någon gång snart :)

Hörs senare.
PUSS♥


Kommentarer
Postat av: matilda

åh jag älskar simple plan! :D

2009-10-12 @ 17:08:06
URL: http://itsmatilda.blogg.se/
Postat av: Charlotte

Vi drar dit mellan jul och nyår! det planerar vi nu! :)

2009-10-13 @ 12:13:22
URL: http://charlottemalm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0