Hård dag

Är så sjukt trött idag, ni anar inte. Var tänkt att jag skulle träna men orkar seriöst inte med det. Idag så tycker jag synd om mig själv, hehe. Igår klev jag upp supertidigt och var iväg och mönstrade hela dagen, sen så på kvällen reser jag med nattåget hem. Supersköna sovplatser dem har där *host* så jag har inte alls massa muskelknutor i ryggen och nacken, plus att jag hade larm på halv 6, så det blev inte många timmars sömn.

När jag ska käka frukost så har ju då jag tagit en varm oboy på Statoil, tror ni inte pappa kör över nått gupp och jag spiller nästan ut all den heta chokladen över mig eller! Fan vad förbannad jag blev :P
Grädden på moset med denna dag är ju att jag haft den jobbigaste praktikdagen någonsin! Min dag går inte att beskriva, stackars mig :)

Nej nu förtjänar jag en varm dusch på en timma sisådär!

Later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0