Saturday

Tja!
Hängt med Charlotte hela dagen. Hon följde med på praktiken och red. Längesen vi red tillsammans! Riktigt trevligt att få lite sällskap. Har inte hunnit med någon blogg och kommer inte göra det imorgon heller då inte mitt internet fungerar och jag har praktik och tågresa inplanerad för hela dagen imorgon.

Tränat kondisen idag, supernervös inför mönstringen på tisdag, iiih! Fixat alla papper nu också så nu är det bara packningen kvar. Nej men nu behöver jag sömn, måste upp tidigt imorgon plus att mitt tåg går 5 till stockholm.

Sov gott, puss♥

Kommentarer
Postat av: Josefine

Sv: Ja jag håller med! :P

2009-10-11 @ 11:53:37
URL: http://modeflickan.se/LifeofJosefine

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0