Sovdags snart då

Det är nog dags att jag går och lägger mig snart alltså. Ska bara se ett avsnitt at The City först! En av favoritprogrammen alltså, man får så grymt mycket inspiration! Fast jag tycker verkligen inte om Olivia, vilken bitch alltså.

Jag är nervös som bara den inför morgondagen, mest för resan dit. Måste byta minst fyra gånger om jag ska åka kommunalt, och så dessutom måste jag starta resan vid halv sju på morgonen, därav måste jag lägga mig tidigt. kan behövas lite krafter till imorgon så jag tar mig igenom dagen. Hoppas det går vägen, hoppas verkligen det!

Önska mig lycka till!
Sov gott, puss!

Kommentarer
Postat av: Lovisa

LYCKA TILL JOHANNA! PUSS

2009-10-12 @ 22:04:00
URL: http://loviisapersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0