Tigerbalsam

Hejsan!
Just kommit tillbaka efter en löprunda. Känns sjukt bra att jag har kommit igång med träningen nu ordenligt nu. Kan ju behövas till mönstringen på tisdag, nervös? neeejdå.... AAAAH, panik!
Har även smetat på mig tigerbalsam på ryggen, det är såå skönt! Kyler ner musklerna, och jag tycker faktiskt att det hjälper.

Mitt inlägg blir lite spretigt men nu är det såhär va :P. Sitter och funderar på hur man beställer ett nytt bankkort, dags att ta tag i kanske?! Sen om jag ska klicka hem digitalkameran idag, eller om jag ska vänta tills jag fått tillbaka plånboken? Om jag ska klicka mig in på MTV och kika på några avsnitt av The City? Hur FAN jag ska göra med mitt internet på min data eftersom det fortfarande inte fungerar (fuck you tele2, det är allt jag har att säga till er!)



Tråkigt att blogga utan bilder så det får bli en gammal än eftersom jag knappt har några bilder här på pappas data.

later. puss!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0