Åka tåg

Hejsan!
Nu är man äntligen påväg hem. Ja hem, hem, hem :D
Sitter just nu på tåget, åkte nyss förbi Arlanda, så speciellt långt har man inte kommit än. Har bara gått i affärer idag, drygt som fan. Inte speciellt shoppingsugen kanske, eller? Men ett par träningsskor blev det som man kan ha nu bara när jag är hemma, då jag inte tog med mina riktiga löpardojjor. Var på indiska också och såg ut lite prylar till rummet. Jag hade tänkt att inreda i orientalisk stil, det är så mysigt. Så det blir massa kuddar, sänghimmel, ljus, tyger, you name it!


Var ju som sagt på Hamburger Börs igår, vilket var mycket trevligt! Showen var F A N T A S T I S K ;)
och maten, den var utsökt, hehe. Jag åt smördegsinbakad oxfilé med potatisgratäng och rödvinssås, gött, men dyrt :/ 295 spänn för lite mat. Det är väl att ta i. Sen till desserten blev det blåbärspaj (troligen den bästa och dyraste 120 kr, jag smakat) Till det drack jag en mintkyss (bailys mint, kaffe & grädde) mums.
Sen så var det show i någon timme, otroligt bra och kul!



Jag som åker tåg :P

Puss på er!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0