Onsdag

Tjenare!
Tredje dagen på min praktik har gått. Det är en helt okej praktik, inte mycket att göra och jag får rida. Fast det är ändå fasligt drygt att ha praktik alltså! Idag hade jag helst spenderat tiden på stan och gått på Gina Tricots VIP-kväll men icke då.. Men jag får ju glädja mig med att det är Idol klockan 8 och True Blood klockan 10!
Jag man blir lite besatt av allt som har med vampyrer att göra efter Twilight.

Nej nu måste jag ta en powerwalk. Suck! Men vill man komma i form så måste man ta sig i kragen. Inte för att jag inte gillar att promenera. Det är bland det härligaste som finns, man får så mycket tid på sig att rensa tankarna och bara vara. Men det är just det där sista rycket som gör att man satt på sig skor och kläder och befinner sig ute i friska luften. Det är så fruktansvärt jobbigt att verkligen ta tag i det så att säga. Ännu jobbigare om det handlar om en joggingrunda men det är inte så svårt att lista ut.

Utan motgångar inga medgångar och tvärtom liksom!

Hörs senare!
Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0