Psykbryt!

AH JAG FÅR PSYKBRYT PÅ DEN HÄR JÄVLA FUCKING F*TT HELVETES PISS FAN DATAHELVETET!
Kan det inte vara LITE SEGARE?! (Sitter med pappas stationära som förmodligen har 511 virus som inkräktar om inte mer!!)

Praktikdagen idag var lite småseg, slutade inte förräns vid 5 tiden :O det var för att det var så segt att fylla alla vattenhinkar, som skulle fyllts på morgonen men då var ledningarna frusna!

Känner mig stressad som fan, det är så mycket jag måste hinna med nu och fixa men det går inte ihop alltså. Jag måste duscha men nu är klockan så mycket, då kan jag välja att göra det imorrn bitti men då känns det onödigt om jag ändå ska till stallet då jag kanske ska ut på kvällen. Äh, den som lever får se! Men om jag ska till stan imorrn måste jag packa och det har jag inte ens börjat med.

Plus att jag ska:
-Beställa tågbiljetter inför mönstringen[antagningsprövningen] (får åka den 10 så här den någon som vill följa med på Green Day hojta till FFS!)
-Skriva mat & träningsschema inför v.40.
-TRÄNA! (själklart, det kan bli lite knapert med tiden :/)
-Läsa engelskaboken
-Läsa 5 miljarder bloggar (ehh, jaaa det är viktigt!)
-Och så mycket mer..FAN!

Nu är min blogg urtråkig utan bilder men har inte några på denna datan men kan slänga upp en gammal jävel :P

amen, good night mothafukkas! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0