Tvkväll

Sitter med Emilia i soffan och kollar på Kändisdjungeln, jag tänker bara: eh, vad är detta för skit?!
Hittills är jag inte imponerad om man säger så. Innan kollade vi på Idol, vilket är underhållande.

Har suttit och varit frustrerad nu ikväll också! Skulle boka resa hem. Vilket blev skapligt dyrt, över 1000 spänn för en ENKELRESA! Vad förbannad jag blir på SJ, det är ju helt otroligt vad det ska kosta. Seriöst man kan inte ta så mycket pengar för en ungdom/student, det är sjukt ju! Hur ska jag ha råd med Green Day nu? :(



Hörs imorgon, puss!


Kommentarer
Postat av: Lovisa

kolla på tradera. Där kan du få biljetter asbilligt :) du vet sån biljett auktion.

2009-09-13 @ 13:55:30
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0