Gott nytt år!

Hej alla glada nyårsfirare!
Anlände till Östersund igår kväll och blev magsjuk inatt som ett riktigt trevligt brev på posten, eller hur. Kunde ju inte ha blivit bättre.. Så nu dricker jag massa avslagen cola och pepprar i mig massa vitpeppar och hoppas på att det hela ska bli bättre. Har inte blivit mycket till mat heller, en halv förrättsmacka, jag vågar inte förtära så mycket mat nu, de flesta vet väl att jag har en ENORM spyfobi. Jag ryser bara jag tänker tanken, woäääähh! Men ibland kan man tyvärr inte hejda det, ekligt. Lumpen drar ju igång igen på måndag så jag måste vara bra tills dess, därmed basta!
Jag kan ju trösta mig med att min bästa vän är med mig i detta så man är inte helt ensam, och hon har det nog snäppet värre då hon fick spendera natten på sjukhuset. Det suger ju litegrann då vi hade sånna stora underbara planer för firandet men vi får helt enkelt se det som att nyår är SJUKT överskattat, jag får vänta tills nästa år det kommer bli sjukt mycket coolare, hallå 2012! Heh..
Nej nu gott folk ska jag väl krypa ner i min bädd igen, den har varit redigt skön nu alltså, har inte sovit såhär mycket sen jag vet inte när.
Sup inte ner er för mycket, ha ett sjukt gott nytt år och glöm inte att avlägga nyårlöften som ni självklart ska hålla!
PUSS

Måste ju få berätta en liten glad nyhet också, min fruktansvärt vackra och ROSA kamera anlände till mig idag, den är bara fööör fin!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0