Uttråkad

Hejsan!
Har inte gjort något vettigt på hela dagen förutom att jag bakade klart julgodiset som jag började på igår. Det blev nog inte riktigt som det skulle bli men jag får hoppas de smakar bra i alla fall. Sen har jag myst i soffan med katten och hundarna och kollat på film smaskandes på en "hemmagjord" hamburgare till lunch.
Tog en promenix med Isa idag också, det var galet kallt ute! Jag bylsade på mig bra mycket men frös ändå sönder ansiktet, höuva! Jag är inte van vid denna kylan längre.
Jag är så jäkla träningssugen och jag hade ju tänkt att passa på att åka längdskidor nu när man är hemma. MEN det går inte åka skidor i denna kylan och man ska helst inte göra det heller så inget skidande för min del. Får köra lite hemmastyrkeövningar i stället, fast det är ju konditionen jag vill träna. Och badhuset skulle inte heller ha öppet i veckan som det lät :(
Härliga 5e grupp i trappen vid plattan, vi är för goa :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0