Godmorning sunshines!

Godmorgon!
Själv har man varit vaken sen klockan halv sju idag. Alltså det måste ju vara något fel på mig, det längsta jag sovit till hela denna helg ja och hela de senaste 2 veckorna är klockan 7! Det är helt insane, det spelar ingen roll hur länge jag är uppe jag bara vaknar vid den tiden ändå.

Så man har ju hunnit med att käka frukost, så hade väl tänkt att ta en shower snart så man kan fixa sig helt i ordning tills jag ska åka tillbaka till Halmstad igen.



Måste ju berätta. Jag tror jag hittat min studentklänning, den är helt perfekt! Den är så jäkla fin, fast den är inte vit. Den är långt ifrån vit, kan ju säga att jag kommer synas i alla fall om jag köper den..
Är det ok med icke vita studentklänningar?

LATER!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0