What goes around, fucking comes around!

Ja men tjenare!
Efter att ha ägnat en timme eller två att klura ut rubriken så har jag ju glömt vad jag skulle skriva, hehe.
Men med lite betänketid kom det till mig igen..
Jobbig dag på skolan idag. Beep-test, muntligt på svenskan och sedan galopplektion och stalltjänst.. Men vad har jag att klaga på liksom. Man har ju mat på bordet i alla fall, hah.
Men that's not the point med rubriken liksom. Utan jag blev ganska förbannad när jag fick nys om en sak tidigare. Jag förstår inte hur man har mage att sitta och klaga på andra och anklaga dem för att vara sura, speciellt inte när majoriteten av denna skara inte har gjort ett jävla skit! Men det är ju kanske så det är egentligen. Jag är lat, dålig, dum, tjurig, bitterfitta, seg och helt enkelt sämst på allt så jag borde ju tekniskt sett hålla käften. Men se det tänker jag inte göra.
Helvetet kommer brytas löst nästa vecka
Men det blir vad man gör det till, eller hur var det man brukade säga?
:)
PUsS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0