Miss summer

God morgon eller god natt.
Borde sova men fastnade här, sitter och kikar på bilder ifrån sommaren. Åh vad jag längtar efter sommaren, pallar inte med denna onödigt långa vinter. Jag vill ha sommar. När man knappt behöver ha på sig kläder och bara chillar hela dagarna. Fast jag får panik när jag tänker på sommaren, PANIK! Jag måste ta tag i mitt liv och skaffa ett sommarjobb i alla fall eftersom jag tar studenten i juni. Måste ju kirra jobb. Sen blir det väl förhoppningsvis lumpen. Men först ska jag och brudarna starta sommaren med en utlandsresa. Himlars det kommer bli så underbart! Hoppas vi åker till Lloret de mar, det verkar ju vara ett fett ställe alltså :D
åh jag saknar min baffy!
gonatt med er nu

Kommentarer
Postat av: Johanna

ÅHH, ÄLSKAR DIN HEADER, och ditt namn ;)

2010-01-19 @ 15:25:22
URL: http://jjohannau.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0