I'm in Ljusdal BITCH!

Hallå!
Idag är det söndag vilket betyder att vi ska åka till skolan imorgon. Åh jag vill inte, jag vill ha mer lov. Dem sista dagarna av mitt jullov har jag ju spenderat i Ljusdal. Det har varit roligt. Så nu har man fått upplevt Ljusdal by day and night. Nice! Hehe! Vi var ju ut på Stadt igår, det var trevligt, dock lite lite folk men det blev ju mer senare på kvällen vilket var bra. Det var en trevlig utgång. Men så fruktansvärt kallt det är här. Det går ju seriöst knappt ens vistas utomhus utan att förfrysa efter 10 sekunder.
Usch, jag vill flytta till Australien, chilla, sola, hitta mig en snygg surfarkille som jag gifter mig med. Det låter ju bra va?! Jag klarar inte av att bo i denna kyla.
Kan ju lägga upp bilder ifrån helgen här i Ljusdal (utgångarna) Det finns fler bilder på facebook.
I'm golden
Emilia is pink
Folk
Det får la räcka tycker jag :)
Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0