*host* -I'm sick..

Hejhej!
Befinner mig just nu i Stockholm och hjälper mamma med midsommarmaten. Fast just nu tar jag en paus. Vi ska snart åka ut till Skärgården här, där vi ska fira midsommar. Så det blir en väldigt lugn midsommar för min del.
Sen är det tänkt att jag ska åka och jobba på Peace and Love nästa vecka men jag känner mig så jäkla opepp på det. Vill verkligen inte. För det första har jag blivit råsjuk sen jag va i Spanien och för det andra känner jag ju typ inte en kotte där. Fy farao! Jag pallar verkligen inte. Ska kolla med de om jag kan stå över det, jag är redan sjukt förkyld så jag kommer bara bli det igen om jag ska tälta ute i en hel vecka.
åh ni anar inte hur mycket jag saknar detta stället, vill bara tillbaka!

Kommentarer
Postat av: ; ICE

Glad midsommar :)

2010-06-25 @ 18:36:09
URL: http://isatousinghatehs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0