In Uddevalla

Tjenna!
Sitter just nu hemma hos mormor i Uddevalla. Lyssnar på Green Day låtar, ooh jag blir så pepp på lördag, vet dock inte vilken buss jag ska välja att ta. Funderar om jag ska välja en som går mitt i natten eller den på morgonen så jag är framme lite efter åtta. Tycker dock att det är för sent för tror att redan tusentals köar då, de har ju trots allt sålt typ 30.000 biljetter, så det läre vara ganska så packat. Svårt dilemma..

Får ta och fokusera på att provjobba i två dagar i stället. Börjar vid fyra imorgon och sju på morgonen på torsdag. Sen är det Daniels student på freddag. Fullspäckat schema denna veckan alltså. Hoppas det bjuds på vackert väder :) snälla söta


gangstaaaaa!


GODNATT DÅ FELLAS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0