O'Learys

Hejsan hoppsan!
Var ut igår tillsammans med Marre, Charlotte och Fia. Det var trevligt! Vi var på O'Learys, väldigt crowded, gick ju knappt röra sig ibland men bättre än att det skulle bara vara typ 1 människa i alla fall. Träffade på lite folk man kännt förr i tiden så det var ju roligt. Jag och Fia var väldigt snälla och hjälpte en fylleskadad kille också, haha! Sen hängde vi med två killar hem på "efterfest", trevligt. Ja allt var trevligt.
Ja förutom.. Att gå ifrån stan till Frösön i 100 minusgrader. Att inte ha varken tandborste, andra kläder, andra skor, sminkborttagning med sig då jag fick sova hos Marre. Det var ju mindre roligt. Det värsta var ju iallafall när man fick bita ihop, dra på sig paljettleggingsen, trä på klackarna och ge sig ut i folkvimlet mitt på ljusa dagen för att ta sig hem till Charlotte igen. Hatar verkligen att gå i partykläder från "efterfesten" nästa dag. Höuva!
Plus att jag typ har brytit örat i natt. Det gör så jäkla ont, jag fattar inte vad jag gjort!
Ikväll blir det i alla fall mys tillsammans med Charlotte, Fia, Malin och Robin. Vi ska äta tre-rätters och mysa. :)
PUSS!

Kommentarer
Postat av: Graviditetsbloggen

En graviditetsblogg som bloggar om graviditeten, samt längtan efter mirakelt.

2010-03-07 @ 13:57:02
URL: http://pappatobbe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0