I'm going to take a shower

Haft en redigt seg söndag idag. Kollat på film, varit och fixat i stallet, cyklat, powerwalkat och tvättat massa kläder. Härligt att få lite gjort i alla fall! Nu står tvn på 6:an och det visas ishockey, massa sport.. Varför byter jag inte kanal, hehe?!
Har varit ensam hela helgen, fy farao säger jag bara. Seriöst, att vara ensam är det värsta jag vet! Jag är en person som behöver umgås med människor 24/7, okej inte 24/7 men nästan så!
Nej men imorgon är en ny dag, då får jag äntligen träffa lite fölk! Så jag ska ta och slänga mig i duschen nu innan jag hoppar i säng.
Sov gott peeeps!♥

Kommentarer
Postat av: Matilda

Haha, ser inte alls roligt ut på bilden :P

2010-05-09 @ 22:30:11
Postat av: Denise / B u n n y

Tack sötnos ♥ Kram! :)

2010-05-10 @ 08:31:59
URL: http://bunnys.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0