In till stan

Tjenare!
Igår så gick jag på bio tillsammans med Emilia, Jessica och Pontus. Det var riktigt trevligt. Vi tjejer såg självklart Sex and the city 2 och den var SÅ bra, älskade den! Det var verkligen än tjejfilm :) Pontus gick själv på Robin Hood, hehe. Bion slutade väldigt sent och eftersom vi gått upp vid halv 5 på morronen så slocknade man direkt när man kom hem.

Idag så ska vi in till stan för att shoppa lite. Jag måste köpa smycken till studenten. Fasiken vad jag längtar, det pirrar i magen varje gång man nämner just studenten. Fatta att jag slipper skolan snart, gött! Eller det är i alla fall så man känner det nu.



Vad sägs om detta? haha, kanske inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0