FANFANFANFANFANFAN!!!!!

Hejsan!
Hemma igen efter ännu en vecka. Det har varit en rolig vecka tills i torsdags, vi har skjutit in våra vapen, "lekt" lite krig med camofärg, marschat lite osv. Då hade vi "fälttestet" (fast utan all utrustning), sen så hade vi stridshinderbanan. Där jag självklart gick och stukade foten på ett av de lättaste hindrena, eftersom man inte hade lika bra fokus då. Alltså FAAAAAAN säger jag bara, vad fan är det här!? Inte nog med att jag redan har problem med benen, nu ska jag ha problem med foten också, och jag lovar det var inte en liten stukning heller. 1a seregeant lade ett första förband direkt som jag fick gå med resten av dagen, vi hade sjukvårdsutbildning och vapenvård och vapentjänst så det var inte lite påfrestande. Nu så är foten jättesvullen och blålila & röd på sina ställen. Det här var verkligen det sista jag behövde. Och jag som ska vara gruppchef till veckan. Helvete, vad är det för jävla otur jag har?!
Jag ska till Cityakuten idag och kolla upp den, inte en dag för  tidigt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0