Lördag

Jag tycker dagarna går så himla fort och inte gör man något vettigt heller. Börjar verkligen tröttna nu alltså, jag är så jäkla rastlös. Måste åka bort nånstans, funderar på att åka bort en helg till mormor snart. Ska bli skönt att komma bort ifrån det här kaoset ett tag. Sen ska jag åka hem till Oviken en helg också för att bli firad av min farmor :)
Får se om det blir en kryssning snart också, plus att Jossi kanske ska hälsa på, hoppas på det!!
Dagens träning har fokuserats på att tona benen så snacka om att jag är helt slut i dem nu alltså! Ska cykla eller ta en powerwalk ikväll också.

Kommentarer
Postat av: Jenny kring

fin header. Kolla gärna in min blogg med. Kram Jenny

2010-09-05 @ 17:30:21
URL: http://jennykring.blogg.se/
Postat av: mimmi

haha Johanna! Vart får du alla pengar ifrån? :P

2010-09-05 @ 20:57:56
URL: http://carolineflodin.blogg.se/
Postat av: mimmi

johanna, sån lyckost du är ;)

2010-09-06 @ 09:33:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0