Mitt livs värsta tågresa

Halo!
Nu har man äntligen anlänt till Stockholm IGEN! Jag har bestämt mig att det inte blir någon hemresa till Jämtland än på ett tag för denna tågresan var så jävla hemsk, mycket värre än när man har varit försenad i över 5 timmar. Mådde skitilla precis hela vägen, på det så hade jag världens töörhosta och snuva. Jag ville bara dö. Plus att jag åkte 1 klass så jag fick frukost men fick inte i mig någonting så jag har inte ätit något än på hela dagen, känns lite surt då det är gratis där, sen fanns det negerbollar som man fick ta i dag också och dem kunde jag ju inte heller äta. Just nu skulle jag vilja säga att jag hatar x2000, jag mår alltid illa när jag åker det men idag tog seriöst priset.
Sen ska man tillbaka till K1 idag också så än är inte resandet slut, faaan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0