Min dag

Idag är det Valborg, och jag kommer ha så tråkigt! Måste lägga mig tidigt idag för har stalltjänst hela helgen. Kommer få lite betalt också men fick reda på att det bara skulle bli runt 200 kronor, fyfan vad snålt! Men ja det är i alla fall något.
Det är ju döfint väder här nere i Halmstad, så himla varmt och soligt. Har legat ute och solat ett bra tag tillsammans med Sophia idag, hoppas vi fått lite färg nu då :)
Har bara haft data, projektarbete och en 5 min lång engelskalektion idag. Drygast var ju projektarbetslektionen, man var väldigt flummig på grund av vädret och att det var sista lektionen innan helgen. Plus att läraren var den drygaste människan, ever.
Ska softa hela kvällen men en bra bok av Jens Lapidus och naturgodis, sen ska jag sova tidigt så jag får sova länge!


en bit av plönninge

Tchüss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0