090808

Hallo! Idag så har man då varit ute en sväng på sjön tillsammans med Charlotte och Emelie, det var trevligt. Sen så har jag och min familj grillat hamburgare till middag. Jag hade ju tänkt att gå och rida idag men så började det spöregna och åska när jag skulle gå så det sket ju sig, fan. Min träning har ju kommit lite ur balans den senaste veckan :/ men imorgon kommer jag igång igen.

Ska städa, tvätta och packa lite imorgon också. Sen så får jag även ta och hinna med att rida plus springa en runda.

Att-göra-lista (innan jag åker till Halmstad)
* Lägga några viktiga brev på posten
* Beställning från H&M
* Beställning från Stylebystars
* Klippa håret - mån 10 aug
* Loppis?
* Köpa en smoothiemixer
* Rida 3-4 ggr
* TRÄNA!
* Fixa gymkort



Later dudeees!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0