090822

Hello! Igår var jag ut för första gången, vi var på B&B. Det var roligt, jag och Josefin skrattade nog mest hela tiden. En ganska galen kväll, men what the heck! Drog några shotar, mumma. Hängde vid DJ-båset och terroriserade han, haha. Dansade loss, hängde med "sliskon", dampade loss vid toaletterna och snackade med poliser, var på en minde lyckad efterfest men vi fick ju oss ett gott skratt i alla fall, klappade igelkott och skällde & skrek på killarna jag och Josefin hängde med.
Plus att vi gick, gick, gick och gick... Nej men det var kul! Skulle gått ut idag också men pengarna alltså...

Tyvärr inga bilder :(
Idag har vi bara softat, jag har också tvättat och städat , im on fire today, yeah, haha.

Nej, jag fick inte mycket sömn inatt och jag tror verkligen jag behöver ta igen det!
Sleep tight mates♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0