Friday

Hejsan!
Har inte kunnat skriva igår. Suprise! Men jag har suttit för mycket december månad. Kul nu måste jag vänta tills nästa år för att kunna sitta max 10 dagar igen eller. Fyfan vad jag HATAR tele2. Sämsta mobila bredbandet - KÖP INTE!

Igår var vi och klättrade på idrotten. Det var asroligt, men jobbigt som fan. Någonting jag skulle kunna tänka mig att börja med faktiskt. Väldigt mör i armar och rygg idag bara. Sen så ska vi åka och spela tennis idag på idrotten. Bra att ha armövningar två dagar i rad -_-!


Kommentarer
Postat av: Patrik Arnesson

Tack för att du visar din åsikt!



Dina åsikter visas som underlag för en sajt som samlar alla bloggares och mediers åsikter om mobilt bredband.



Hitta ditt inlägg på www.mobiltbredbandfighten.se under "negativt" på Tele2.



MVH

Patrik, administratör på Mobilt Bredband Fighten.

2010-01-02 @ 15:34:42
URL: http://www.mobiltbredbandfighten.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0