Godmorgon

Nu har man vaknat till ännu en ny dag, känns som jag sover hela tiden seriöst. Drömmer gör jag hela tiden också, fast det är ju rätt kul, fast inte inatt dock. Jag drömde nått om att jag skulle bli torterad och mördad, sen var allt bara ett skämt eller nått och jag som höll på och försvara mig, haha.

Ja vi var i alla fall och spelade bowling igår vilket var trevligt. Jag, Charlotte och Jim var ju lätt bäst, haha, det är fan inte lätt att spela volley alltså! Va i helvete jag såg nyss att jag skrivit bowling! Jag vet inte vart jag fick det ifrån men jag menar ju såklart volleyboll. 

Får se vad som händer ikväll då, hoppas på något roligt.
Nämen vi hörs, puss på er!

Kommentarer
Postat av: emma

haha roligt det att du skrev bowling istället för volleyboll. hoppas du hade kul igår? jag var bara hemma igår och tog det lugnt. vad sysslar du med en fredag som denna?

2009-07-03 @ 12:30:58
URL: http://metrobloggen.se/Obscene

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0