Träningsvärk

Körde ju denna workouten igår. Den är jobbig som tusan, skoja inte att jag har grym träningsvärk idag. Klarade hela workouten utan att pausa förutom just den delen med armhävningar. Armhävningar är inte riktigt min grej alltså. Tycker att det är en bra workout, men lite pinsam är den, men det får man ju räkna med eftersom det är Jordan som har kirrat den. Hon säger ju i början att hon aldrig tränat eller gått på diet men i slutet kommer hon att säga att hon testat alla dieter som finns, ganska grov miss av henne. But still, this is going to make you sweat like a pig! hehe :)

Måste ju också säga att jag gått ner 3 kilo nu sen jag startade, förra veckan va? Så jag ska verkligen forsätta med den här livsstilen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0