härlig vecka

Är helt slut efter senaste veckan. Var ju kvar på K1 förra helgen så nu är man hemma och vilar upp sig inför kommande veckan. Förra söndagen så var vi på stadsvandring vilket var psykiskt krävande på många i gruppen, haha, men kul var det, lite kallt också. Sen har det varit väldigt mycket hästar och exercis nu i veckan, även en del närkamp och BRAK.
Det värsta är bara att mina benhinnor har blivit värre och mitt ledband i foten är fortfarande svullet och gör ont. Fick order av fänriken att börja simma. Så nu ska jag börja hänga på GIH-badet så ofta jag kan, trampa vatten och (gudförbjude) simma, även fast jag hatar det, jag måste fixa konditionen för den har bara blivit sämre sen jag ryckte in. Får också börja köra lite rodd och spinning. Helst vill man ju springa men det går ju inte :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0