Två veckor kvar nu!

Hallå!
Klev upp halv 5 i morse! Helt insane, gissa om man var sådär halvdöd. Följde med när Emilia skulle starta sin första fälttävlan på Khartoum. Tyvärr slutade det inte bra men det var deras första, och det är bara att fokusera på nästa tävling som kommer gå bättre :) Det är bara att tagga om liksom. Jag tänkte tillbaka när jag tävlade Myggis och vi vägrade ut oss i båda klasserna, snacka om att man blir helt blockad i hjärnan och så jävla förbannad. Men det är bara att se framåt och ta det som hänt som en erfarenhet man kan lägga i bagaget.
Vi var och kollade på de som skulle gå på balen en sväng också. Åh, alla var så jäkla fina! Man blev lite avundsjuk, men sen får man tänka vad man kommer att göra för pengarna i stället. Något som enligt mig är mer värt det i alla fall. Sen så lägger jag allt krut på studenten i stället. Det är trots allt bara 2 veckor kvar, det är ju helt sjukt! Jag längtar nått så otroligt alltså.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0