Back to reality

Idag har jag varit med mamma bort till Barkarby och shoppat lite. Hittade mig två par byxor, gött! Nu blir det snart mat, biff stroganoff, gött! Sen blir det tillbaka till Livgardet, ska möta upp Lovisa i Kungsängen, gött! Hehe, det är mycket som är gött nu, eller? Imorgon så drar verkligheten igång igen, jag slipper dock fysen för då ska jag till sjukgymnasten, har ju fortfarande problem med de förbannade benen, inte så gött. Hoppas jag kan få lite mer klarhet var problemet sitter nu också så man kan få börja springa igen nån gång.
Nej nu ska jag käka sen tar jag pendeln till Kungsängen, hörs om en vecka! 
Håll tummarna att jag inte dör av utmattning denna veckan
:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0