Isvak

Dem två senaste veckorna har varit ganska så energitömmande på olika sätt, både fysiskt och psykiskt. V.6 så hade vi en fältvecka som var rätt jobbig med lite sömn och mycket marsch på torsdagen. Torsdagen började med att vi blev väckta för att vi skulle besätta eldställningar vid tre på natten. Sedan skulle vi riva förläggningen och göra oss marschfärdiga, sedan var det en 5 km lång marsch, lite skyddsvaktsmoment. Snabbmarsh 4km med stridsutrustning på 45 min. När vi kom fram var det stridshinderbanan med ett närkampsmoment. Sen en kort marsch för att genomföra fälttestet (2km på under 12.30 min med stridsutrustning). Notera att vi inte fick någon mat (jo en snickers efter fälttestet..) Så man var rätt så nere i konen vill jag lova.
Sen nu i veckan har vi badat isvak vilket var hemskt! Sen så har det varit mycket fys, i fredags var det "fysfredag" till exempel.
Glömde ju säga att veckan innan fältveckan var en ridvecka där jag passade på att gosa med finaste en del också :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0