Sommarlov

Hallå!
Nu var det jäkligt länge sen, verkligen. Hänt mycket sen sist. Vi har haft en jäkligt jobbig men rolig fältvecka där vi marscherat massa, övat gruppstrid och till slut strid i pluton som var galet kul. Vi har haft massa exercis. Vi har flyttat, vi har bott på Berga, Kungsängen och är nu tillbaka på K1. Jag har ridit kortege på världens finaste Regent på nationaldagen. Vi har haft våra 2 första beridna högvakter. Jag har ramlat av i högvaktsutrustning, dock bara på kaserngården. Nya matsalen har öppnat och dem har börjat servera GOD mat!
Jag har varit på muckfest med 2 pluton (14 MP) det var väldigt kul enda tills jag blev utkastad :O. Utan anledning, måste jag ju lägga till! Sen har jag varit funktionär på Sthlm marathon och haft många fantastiska dagar med fantastiska människor. Det har varit tufft att ligga inne i 5 veckor utan ledighet men det har varit kul också.
Har inga bilder på datorn just nu.. Så det får bli en bild på dessa två. Kungafamiljen har ju trots allt en stor del i mitt liv just nu..
Ska dra och möta upp Marre nu i Vällingby city.
Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0