Kluven

Jag är så jäkla less på allting nu alltså. Less på Stockholm, less på Sverige, less på att det ska vara så himla svårt att få ett jobb i det är landet, less att det är kallt 9 av 12 månader om året. Det jobbiga är att jag vet inte riktigt vad jag vill heller, det enda jag vet är att jag vill ut och resa, en massa! Men till det behöver man pengar. Jag vet inte om jag vill plugga, jag vet inte var jag vill bo och jag vet inte vad jag vill arbeta med. Jag vet helt enkelt ingenting längre.
Jag pallar bara inte med mitt svintråkiga liv längre, jag måste göra något åt det, men vad?!
Jag saknar mina fina vänner ifrån Plönninge extra mycket idag, var ju år och dar sen man sågs sist nu!

Kommentarer
Postat av: Mimmi

Love you!

Finns här om du vill prata! <33

2011-10-23 @ 21:33:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0