Datorproblem

Hejsan!
Skriver bara ett snabbt inlägg för jag måste upp TIDIGT imorgon, ska åka tåget klockan 6 på morgonen till Halmstad. Hua, jobbigt att börja skolan igen när man typ varit borta i tio veckor.

Anyway, idag har jag farit omkring och kollat på hus tillsammans med mamma och Olle. Allihopa var väl fina på sitt eget vis men det första tyckte jag mest om! Sen var vi och gick i Vällingby centrum också, det blev ett linne, skor och lite nödvändigheter idag. Sätter in bilder ifrån idag imorgon.

Sen så har min data krånglat idag också! Jag blir så jävla förbannad jag fattar inte varför den håller på som den gör? Jag som är så försiktig och rädd om den! Det började med att jag startade den men den startades men var helt svart kom ingenstans liksom. Sen var jag tvungen att göra rysk stopp så starta jag igen och då höll den på och skulle göra nått jävla återställningsskit, och sen blev den så där svart igen. Det var bara till att göra rysk stopp igen, och till slut funka den efter lite om och men plus lite uppdateringar.. Jag fattar inte vad problemet är? Jag gör då fan inget fel. Men jag blir så himla lessen och rädd när den håller på som den gör.. den är ju inte precis försäkrad, balle..

Nej nu må jag fan sova!

Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0