Godnatt

Hallå! Ska snart sova. Haft en rätt tråkig helg förutom i fredags då. Men det är faktiskt inte så lång kvar tills sommarlovet nu. Men bara tanken på det ger mig ångest, jag behöver verkligen ett sommarjobb och jag har inte hittat något, eller rättare sagt jag har inte fått tummen ur röven och letat ett. Men ska söka som en dåre imorgon, och hoppas verkligen på att man ska få sätta plant också!

Denna veckan kommer nog vara lite seg, bara plugg och sen stalltjänst från fredag till måndag. Drygt som satan med stalltjänst men har jag tur så tjänar jag i alla fall en liten slant på det. Sen är det vecka 19 och då börjar jag packa för resan till england, som ska bli så kul tillsammans med Sophia. Förhoppningsvis kanske jag kan få åka en sväng och hälsa på min mormor där på helgen annars får jag ta det efter resan någon gång, antagligen åker jag dit v 21. Då är det bara ca två veckor kvar av skolan för sen åker jag hem tidigare eftersom min bror tar studenten. Soft som fasiken, det enda som fattas just nu är ett sommarjobb!

sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0