Joy ride

Hello! Har nyss kollat på en film, Joy ride. Den var faktiskt jättebra, jag satt typ och hyperventilerade hela tiden, nejdå, men det saknades ju inte spänning precis! Det har ju inte heltr fel att Paul Walker var med i filmen, han är heeet, lika het som i Into the blue och Fast and Furious!

Just nu sitter jag och lyssnar lite på Partylistan och ändrar lite där det behövs..

Jag hoppas även på att kläderna anländer imorgon, man kan ju verkligen säga att garderoben behöver en uppdatering! Ska uppdatera den ännu mer när jag och Charlotte åker till Stockholm. Vi vet inte än vilken dag vi åker dit men det blir någon gång i vecka 16. Längtar, vi har alltid så kul där!

Later.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0