Längesen

Hejsan!
Längesen sist, men jag skyller på att jag haft mycket att göra och tvunget måstat sova på de sena kvällarna.
Har väl inte hänt all för mycket sen sist. Men jag kan ju börja från dag till dag :P

Måndag, så anlände jag till skolan. Väldigt kul att träffa mina vänner! Sen var det så härligt att vädret var så bra! Startade även engelska b kursen plus att vi hade idrott ute, soft som fasiken.

Tisdag, hände inte heller mycket. Ridning på eftermiddagen, gick asdåligt, jag red Aktör som är över 1,80 hög. Något för stor för mig om man säger så. Sen fick man även höra av Emilia att omdömena från praktiken var asdålig, seriöst vad är det för fel på den jäkla kärringen, vi slet fan som djur! Då blev man deprimerad som fan i alla fall.. Funderar på att göra om praktiken på sommarlovet om jag får eftersom denna blev helt jävla WASTE!

Onsdag, dagen börjar med ett jobbigt galoppass. Sen så upptäcker man fan att nästan alla lärare verkar hata en nu tack vare praktiken! Jag fattar det inte, varför kan dem inte lita på sina elever?! Det var ju ställena som var helt sämst! Vi försökte så gott vi kunde, men handledarna var ändå störda mot oss. Man blir ju så lessen, eftersom allt har varit i onödan, hur hårt man än slitit, man får ändå inte ett jävla skit för det!
Anyway, på kvällen så åkte jag och Sophia med Peppe, Lousie och Cornwall-eleverna plus deras lärare, till Halmstad. Vi var på B&B och käkade och bowlade. Trevligt var det.

Torsdag, idag har det bara varit engelska hela dagen eftersom vi bara hängt med Cornwall eleverna :P, först var dem med på våran engelska och jag var verkligen sämst. Men det blev lite bättre sen när jag och Sophia bjöd dem på en guidad tur runt på skolområdet. Sen så red vi ut tillsammans med dem efter lunchen. Jag red Faustino, min favorit, han var mysig men lite stark.

Nu har man sammanfattat de dagar jag än så länge varit på skolan, bjuder på en söt bild på Myggan eftersom jag typ inte har några bilder.



Tchüss!

Kommentarer
Postat av: charlotte

skit i skolan och kom heeeeeeeeeeem.

Min lärare är helt jävla dum i huvudet. Ring mig.

2009-04-23 @ 21:52:47
Postat av: Charlotte

haha, fan vad pinsamt det borde vara att prata med dem hela tiden :) vart bor de?

Ring ring hanna!

2009-04-24 @ 13:40:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0