Lista

I brist på något att göra så gjorde jag en liten lista.

Jag hittade den här listan hos Cosmo! För fler listor besök cosmopolitan.se!

Nämn något som gjorde dig glad igår: Att läkaren skrev ut ett recept åt mig :P
Vad gjorde du kl 08 imorse: Sov

Vad gjorde du för 15 min sedan: Satt här :P

Det sista du sa högt: Kommer inte ihåg.

Det senaste någon sa till dig: I really dont remember.

Vad har du druckit idag: Vatten.

Vad var det senaste du åt: Sallad, lax och quinoa.

Vad var det senaste du köpte: En 86 % chokladkaka.

Vad är det för färg på din ytterdörr: Den är vit.

Vad är det för väder hos dig nu: Det är väldigt mörkt ute så jag ser inte hur det ser ut.

Godaste glassmaken: Vet inte men något med choklad funkar alltid!

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Det kan nog hända, ja.

Sover du tungt: Ja oftast.

Drömmer du mardrömmar: Det händer ja.

Trivs du med ditt jobb: Jag har inget jobb :'(

Favoritklädsel: Det beror på

Favoritlåt just nu: Alla låtar med The All-American Rejects!

Vad ser du om du tittar till höger: En vägg, en tavla och en soffa.

Vad gör dig glad just nu: Inte ett skit, jo om jag vinner en miljon ;)

Vad ska du göra härnäst: Tillaga mig ett mellanmål och kolla på en film.

Höger eller vänsterhänt: Höger.

Humör just nu: Inte det bästa.

Favoritgodis: LAKRITS

Kläder just nu: Mjukisbyxor och ett linne.                  

Sommarplaner: Jobba, sola, yran, vänner, parta, Sthlm, osv.

Hur många kuddar sover du med: Helst 2 eller fler.

Spelar du något instrument: Nej.

Morgon eller nattmänniska: Nattuggla.
Vad är viktigast för dig: Mina vänner & min familj.

Är du kittlig: Om jag är!

Snarkar du: Inte vad jag vet.

Stjärntecken: Liooon, grr :P

Äckligaste insekten: SPINDEL, usch!

Längtar du mest efter just nu: Godis.



Nu ska jag laga till ett ägg och fixa mackor sen ska jag kika på film :)

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0