Montag

Hallå!
Idag har varit en väldigt seg måndag. Sov hyfsat länge idag det var i all fall skönt! Men sen hade vi två dryga lektioner, först idrott och där hade vi volleyboll som jag inte är speciellt förtjust i, sen hade vi svenska. Så segt! Håller på med typ fornsvenska nu på svenska b finns fan inget tråkigare. Vad har jag mer gjort idag, jo inte ett skit som alla andra dagar på denna skitskola, eller jag och Josefin har tagit vara lite på solen, sen så har vi kollat på Donkey Punch, tredje gången jag såg den nu. Den är faktiskt bra, lite väl köttig kanske ;P.

Jag måste fan söka sommarjobb men jag vet ju inte vad man ska söka, åh det är så svårt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0