Pappas födelsedag

Idag fyller min papi år, grattis till honom! Jag har städat huset hela dagen, och så har jag bakat en kladdkaka till hans ära, haha. Men jag fattar bara inte vad som har hänt med min förmåga att baka kladdkakor? Den förmågan är som bortblåst, dem blev alltid perfekta och kladdiga förut, men nu blir dem ALLTID torra, jag får bara helt enkelt inte till dem! Även fast kakan liksom bara är inne i knappt 10 minuter i ugnen så blir det torra, aah jag blir galen. Och om jag insisterar på att ta ut den en sec tidigare, ja då bokstavligen rinner den, nä nu är jag arg :P

Vad har jag med gjort idag förutom att kollat på The Hills, jo nyss käkat födelsedagsfika med far och sitter just nu och kollar på en skräckfilm: Babysitter Wanted. Det är inte bra för mig, men jag älskar skräckfilmer, så enkelt är det.

Ska kolla med pappa sen också om jag beställa jackan jag vill ha, hoppas :)



Tchüss.. and later.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0