Solat

Tjafan!
Har inte hunnit skriva något idag förrän nu, fullt upp :P.
När jag och Lottis vaknade idag, så kollade vi på The Lodge, någon skräckfilm som var väldigt frustrerande. En sån där film man bara vill hoppa in i och ta över och göra det rätta för skådespelarna som är jagade. Den var i alla fall helt okej, man blev även avskräckt från att åka iväg och låna en stuga själv med någon i vildmarken.
Sen så umgicks jag med Charlotte tills vi åkte in till stan och lämna av henne på jobbet. Det blev även middag på Sibylla för mig, Kalle och Emelie, det var snällt av Kalle! Men jag har då skämt ut mig nog för idag! Nog med att jag var helt slet och hade mjukisbyxor på mig, hade även skoterstövlar som jag haft bara för att det var slaskigt och snöigt ute, var inte beredd för att gå in på ett fullsatt Sibylla eller ens åka med till stan precis. Inte nog med det! Det var väääldigt många killar inne på Sibylla, pinsamt tyckte jag då.

Men när man kom hem så blev det en lång och härlig dusch för att sedan hänga med ner och sola solarium, schööönt! Jag fick liite färg i alla fall. Sen var det till att åka hem, smussla i mig lite gotte och beställa kläder ifrån stylebystars :)



Nej, nu ska jag ta och fixa mig en äggmacka, mums!

Tchüss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0