Stockholm

Hejsan!
Har inte bloggat på två dagar.. Eftersom jag umgåtts med Marielle, vi har haft det trevligt. Kollat på film, smaskat godis, gått på stan, laga finmiddan (lunchen), åkt massa buss, fikat på Tages.

Sen så ska jag och Charlotte åka till Stockholm med 5 tåget idag. Vi ska shop til we drop, det ska bli skoj! Alltid lika roligt att besöka Stockholm.

På måndag tror jag det blir, så ska jag åka tillbaka till skolan, ska såklart bli roligt att träffa alla. Men själva skolan är inget man längtar till. Fast det är ju faktiskt inte så många veckor kvar till sommarlovet och ännu mindre veckor kvar till jag och Sophia åker till England, längtar! Ska fixa passet i Stockholm nu i veckan också.

Nu måste jag ta och fixa det sista innan jag reser.
Hade bra, Tchüss!

Kommentarer
Postat av: sophia

weei , miiss you. ENGLAND :D:D nästa vecka kommer cornwall eleverna hit :S läskigt !

2009-04-15 @ 18:02:55
URL: http://sophialovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0