The Girl Next Door

Jag var duktig som var ute och sprang idag må jag säga :P, min bror fick ta tid också.
Men det var väl inte det jag ville säga med detta inlägg. Har kollat på Bring it on again  och Bring it on all or nothing, nu. Bra filmer, fan vad jag skulle velat vara cheerleader alltså, det skulle vara drömmen.

Jag och Charlotte kollade också på två filmer tidigare idag, Donkey Punch och The Girl next door, pretty sick movies, om jag får säga mitt.  The Girl next door var i alla fall den sjukaste jävla filmen jag sett, aaaah man vill bara döda den jävla kärringen som är med i den. Den var väldigt psykisk, fast jag rekommenderar den ändå, för den var i alla fall bra och den hade något att ge, känns det som. Plus att den är baserad på en verklig händelse! Och nu menar jag inte komedin utan drama/thrillern.



Tchüss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0