Andra galopplektionen på länge

TJENNA!
Kan ju börja med att säga att jag hatar blogg.se ibland alltså. Hade skrivit detta inlägg redan men allt försvann bara för att det dampa, åh jag blir så förbannad.

Nu kan jag ju skriva det jag skulle.. Jag har inte gjort mycket denna dag, som vanligt då alltså. Fast vi har haft våran andra galopplektion på länge, då menar jag verkligen väldigt länge. Vi red på banan och jag kan ju inte påstå att det gick alldeles för bra alltså. Men det är för att vi ryttare är fruktansvärt otränade då vi inte ridit på banan sen i våras och hästarna var övertaggade. Men det var i alla fall riktigt kul att få komma ut på banan igen.


Den här sötnosen red jag, Copri. Han var fruktansvärt övertaggad :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0